New in

 

09 March 2012






New in shoes.
Studded loafers from OASAP.Killers.


28 comments:

  1. ajme slatke su, jedva čekam neku kombinaciju! :D

    ReplyDelete
  2. ooo i ja ih hocu!!!!! joj predobro!

    ReplyDelete
  3. Fascinantne su! Zeleo bih i ja takve! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odlicne su! Jedva cekam komcinacije :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Poklon su:)Provjeri do kojeg iznosa se ne placa carina i biti ces sigurna da ili ne;)
      xx
      B.

      Delete
  6. Loving them!!!! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  7. A, imaš tag-nagradicu kod mene pa ako si raspoložena - odgovori na pitanjca :) Bit će mi drago!

    ReplyDelete
  8. Amazing!!! Where are you from?

    If you like, join my GIVEAWAY with Vedette Shapewear!

    mia from HEYLILAHEY

    ReplyDelete
  9. Love them!

    http://runwaymeeting.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. gorgeous!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  11. ne da su divne nego ti toliko zavidim na njima!!wooow!

    ReplyDelete
  12. fantastic pair ! can wait to see you wearing them !

    ReplyDelete
  13. Bas sam htela da ih narucim, ali se pribojavam velicine...da li odgovaraju evropskim velicinama ili su manji kalupi???

    ReplyDelete