Little bit of sunshine

 

03 December 2011







Shoes,ankle cuffs-H&M/ Skirt-Made by mom/ Bag-VJ-STYLE


I think this was the first time I was actually praying for sun to go down!:) First,I was complaining for days that I haven't seen the sun and blue sky in about a month and when it finally came out yesterday-I had no sunglasses.Well this will be funny to most of you,but those who have sensitive eyes like me know what I'm talking about.I.was.literally.blind!On most of these pictures I'm with closed eyes!But nooo.I will not fool me today!I can see from my window that today will finally be sunny and I'm bringing two pairs!Just in case!
Have a great Saturday!
P.S.Happy,happy birthday to my girl Emina!

Mislim da je ovo bio prvi put u zivotu da sam se molila da zadje sunce.Prvo sam se danima zalila da nisam vidjela sunce i plavo nebo sigurno mjesec dana i onda kada je jadno napokon provirilo-ja nemam suncane naocale.Eh sad,ovo ce biti mnogima cudno i smijesno,ali oni koji imaju osjetljive oci od pocetka klimaju glavom!Bila.sam.bukvalno.slijepa!Na vecini slika zmirim!Ali neee.Danas me nece prevariti!Vidim da izviruje sunce pomalo,ponijet cu i rezervne.Za ne daj Boze!;)
Uzivajte u suboti!
P.S.Sretan,najsretniji rodjendan mojoj drugarici Emini!



BLOGLOVIN   FACEBOOK   LOOKBOOK   TWITTER


19 comments:

  1. U potpunosti te razumem posto i ja imam svetle oci...Mi bi stalno trebale da nose suncane naocare, pa cak i kad je sneg. Meni je to po malo cudno i smesno, ali kad bolje razmislim stvarno su mi potrebne... :D
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I have the same problem with the sun, although I rarely wear sunglasses!Great pictures!Love your sweater!

    ReplyDelete
  3. Razumem te meni suze oči čim se pojavi sunce.Sladak džemperić:)

    ReplyDelete
  4. gorgeous chic skirt and heels!! love the sweater!!
    http://mychoicesaremystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ohh shvacam te :D ja i po kisi ne izlazim bez suncanih posto me oci bole od svijetla...dzemperic je divan divan :)

    ReplyDelete
  6. This jumper ROCKS!

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Isti problem i ja imam sa mojim plavim očima :)
    A taj džemper tvoj je savršen!

    ReplyDelete
  8. jako lijepo :D sviđa mi se pulover, totalno ide na sve :D

    ReplyDelete
  9. Da, prošle zime sam išla u Split i zaboravila naočale, kao bez ruke sam bila!

    Suknja je super, mami svaka čast!

    ReplyDelete
  10. Stunning outfit my dear and the photos are perfect to!!!!!! I am in love with that top of yours,the way it catches the light is just soooo pretty. Plus it is such a gorgeous colour! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  11. I love this outfit too! Beautiful photography! xo www.casualglamorous.com

    ReplyDelete
  12. neat photo shoot ! love the look and these photos!

    ReplyDelete
  13. Damski!

    Super je dzemperic, a o duplom satu i zutom laku, da ne govorim :)

    ReplyDelete
  14. aaaaa...dzemperak je sjajan, presjajan! <3 cipele dousevljavaju, a asimetricna suknja...odlicna! B. sve je super, super!!! ;)

    ReplyDelete
  15. That's one amazing skirt!!!

    P.S. Haha, you made me laugh, glad you enjoyed the snow, stay and make a snowman :)

    ReplyDelete
  16. the sweater is soo gorgeous, so are you in this look :)

    feel free to join my original giveaway here :) :

    http://mischeldoublew.blogspot.com/2011/12/join-my-international-giveaway-win.html

    ReplyDelete